• Acasa>
  • Cariere La Fantana – Alatura-te echipei noastre | La Fantana

Cariere La Fantana

Bine ai venit pe Pagina de Cariere a companiei La Fantana! In aceasta sectiune gasesti posturile vacante din cadrul companiei si daca indeplinesti cerintele pentru postul dorit, te rugam sa aplici iar noi te primim cu bratele deschise. In "La Fantana" vei gasi oameni calzi si saritori cu care vei lega prietenii, dar si adevarati profesionisti care fac totul cu placere, implicare si responsabilitate. Vei avea parte din prima zi de o experienta "Wow!" care te va determina sa ramai alaturi de noi pentru totdeauna :) Asteptam cu drag aplicatia ta ca sa te poti convinge ca avem dreptate.

Sofer distributie apa - Bucuresti, Constanta si Suceava

Daca ai experienta in distributie (duba 3,5 tone), te asteptam sa te alaturi echipei de logistica din orasul tau.

Detalii job
Distributie apa in zona alocata.

Candidatul ideal

- studii medii absolvite;
- permis de conducere categoria B (minim 1 an, fara incidente majore);
- experienta in distributie marfuri (masina 3,5 tone) reprezinta un avantaj;
- capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita;
- rezistenta la efort fizic;
- disponibilitate pentru program full-time de luni pana vineri.

Descrierea jobului

- livrarea produselor companiei catre clientii din zona alocata;
- incasarea debitelor de la clienti in conformitate cu facturile emise (atunci cand este cazul);
- mentinerea unei bune relatii cu clientii din portofoliu.

Incarca CV-ul tau

Reprezentant vanzari B2B in Constanta, Craiova, Pitesti, Valcea si Targu Jiu

Daca esti ambitios, comunicativ si ai abilitati de negociere ca nimeni altul, atunci in mod sigur vrem sa te cunoastem.

Detalii job
Activitatea presupune prospectarea pietei si identificarea noilor clienti.

Candidatul ideal

• Abilitati excelente de comunicare, negociere si vanzare;
• Fire ambitioasa, pozitiva si perseverenta;
• Studii superioare absolvite (an terminal, dar cu disponibilitate pentru a lucra full-time);​
​• Experienta in vanzarile B2B (segmentul persoane juridice);
• Spirit antreprenorial, axat pe identificarea oportunitatilor in piata;
• Spirit de initiativa si capacitate de a se incadra in deadline-uri si de a-si atinge target-ul;
• Abilitatea de a-si sustine punctul de vedere cu argumente solide;
• Permis de conducere categoria B (fara incidente) si disponibilitate pentru deplasare in locatia clientului.

Descrierea jobului

• Identificarea si contactarea potentialilor clienti in vederea stabilirii de intalniri cu persoanele de decizie;
• Promovarea companiei si produselor companiei (apa si cafea) potentialilor clienti, din segmentul B2B;
• Crearea si dezvoltarea unui portofoliu de clienti, precum si mentinerea unei relatii profesionale cu acestia;
• Negocierea, intocmirea corecta a ofertelor si incheierea contractelor;
• Mentinerea unei bune relatii de lucru cu celelalte departamente;
• Cunoasterea si respectarea procedurilor interne de lucru si a valorilor companiei;
• Indeplinirea obiectivelor din planul de vanzari.

Incarca CV-ul tau

Operator Arhiva Bucuresti

Pentru departamentul de Arhiva din Bucuresti cautam colega pentru a se alatura echipei.

Detalii job
Operator Arhiva Bucuresti

Candidatul ideal

- absolventa studii economice (reprezinta un avantaj);
- disponibilitate pentru a lucra full-time;
- cunostinte MS Office (Word, Excel);
- bune abilitati de comunicare si organizare;
- atitudine pozitiva si initiativa;
- atentie distributiva, capacitate de analiza si integritate.

Descrierea jobului

- verificarea documentelor in Charisma;
- arhivarea fizica si electronica in Excel;
- aranjarea documentelor arhivate in cutii, rafturi, depozite;
- alcatuirea dosarelor de recuperare pentru instanta;
- furnizarea de documente pentru Auditul Intern si Extern.

Incarca CV-ul tau

Contabil stocuri

Daca esti pasionat de contabilitate si Excel-ul este prietenul tau cel mai bun, atunci ai un loc in echipa noastra :)

Detalii job
Contabilizarea stocurilor.

Candidatul ideal

  • Notiuni generale de contabilitate si fiscalitate;
  • Studii superioare economice/de contabilitate;
  • Experienta de minim 2 ani in contabilitate;
  • MS Excel la nivel avansat;
  • Constituie avantaj cunoasterea unui soft de contabilitate Charisma sau Oracle.

Descrierea jobului

  • Inregistrarea facturilor de la furnizori interni si externi, aferente intrarilor de stocuri, marfuri, consumabile (Charisma/Oracle);
  • Inregistrarea facturilor de achizitii si a celor conexe care sunt in stricta legatura cu stocurile;
  • Inregistrarea productiei obtinute si vandute (Charisma/Oracle);
  • Costul produsului obtinut/analiza costului vs costul standard;
  • Operarea consumurilor de bunuri, piese schimb, consumabile, marfuri (Charisma/Oracle);
  • Centralizarea si verificarea listelor de inventar lunare/anuale;
  • Operarea diferentelor de inventar –lunare/anuale;
  • Valorificarea inventarelor si retratarea din punct de vedere fiscal;
  • Evidenta obiectelor de inventar;
  • Evidenta stocurilor in custodie clienti, confirmari stocuri custodie clienti;
  • Reconcilierea stocurilor Charisma vs Oracle;
  • Alte rapoarte solicitatea de sefii directi si alte departamente;
  • Participarea la inventare lunare/anuale si participarea in comisia de casare Bucuresti;
  • Urmarirea si respectarea procedurilor interne cu privire la operatiunile de inventariere, intocmire documente justificative.

Incarca CV-ul tau

Analist Stocuri

Daca esti o persoana organizata, meticuloasa si responsabila in tratarea datelor cu care lucrezi si acorzi atentie sporita corectitudinii informatiilor oferite, atunci dorim sa te cunoastem.

Detalii job
Analiza si raportare privind stocurile din filiale.

Candidatul ideal

  • studii superioare economice;
  • cunostinte avansate de Excel;
  • cunostinte de: gestiunea stocurilor, analiza vanzari sau contabilitate;
  • capacitate de analiza si sinteza, rigurozitate, orientare catre client.

Descrierea jobului

  • calculeaza necesarul pentru aprovizionarea cu marfuri, aparate de apa si de cafea;
  • tine evidenta targetelor de realizat in raport cu nivelul de stocuri necesar;
  • lanseaza comenzile catre departamentul de achizitii, necesarul de aprovizionare la nivel de filiala catre responsabilul de transport;
  • urmareste stocurile din fiecare filiala asigurand repartizarea lor in functie de estimarile vanzarilor, termen de valabilitate, etc.
  • urmareste miscarea stocurilor intre filialele La Fantana;
  • realizeaza analize si raportari interne/externe referitoare la situatia stocurilor, aparatelor de apa si cafea, etc;
  • alte activitati, analize si raporte solicitate de superiorii directi in functie de necesitati.

Incarca CV-ul tau